
Performance marketing
Marketing efektywnościowy, a więc taki, który jest nastawiony na mierzalny efekt
Performance Marketing w Czarnej Owcy
Praca efektywnościowa leży w DNA naszej firmy. Z tej dziedziny wyrasta absolutnie każdy z naszych specjalistów. Jako agencja zaczynaliśmy od kampanii efektywnościowych na Facebooku i Google a następnie dokładaliśmy kolejne kanały budując strukturę marketingu 360′ w środowisku performance wspomaganą zaawansowaną analityką.
Najważniejszymi zaletami performance marketingu są:
Skoncentrowanie na celu
Najczęściej decydujemy się na jeden główny cel, a wszystkie działania koncentrują się na maksymalizacji go (Sprzedaż, Leady, Zgłoszenia do konkursu)
Mierzalność efektów
Stosujemy wiele narzędzi analitycznych które pozwalają na precyzyjne mierzenie rezultatów i ROI
Optymalizacja kosztów
Mediaplany są elastyczne a rozkład budżetu między kanałami dynamiczny dzięki czemu możemy maksymalizować cel przy minimalizacji kosztów
Elastyczność i adaptacja
Na bieżąco zmieniamy reklamy korzystając tylko z tych które przynoszą największy efekt
Segmentacja i personalizacja
Twoich potencjalnych klientów dzielimy na wiele różnych segmentów a następnie kierujemy do nich inne komunikaty bazujące na potrzebach odbiorców. Dzięki temu wiemy co działa najlepiej na odbiorców!
Automatyzacja
Dbamy o to by pozyskiwane leady i kontakty maksymalnie szybko docierały do Ciebie w celu sprzedaży. Dzięki wdrożeniu narzędzi automatyzujących przekazywanie leadów jesteśmy w stanie przekazywać Ci je w czasie rzeczywistym
Jakie cele możemy osiągać?
- Generowanie leadów
- Sprzedaż produktów
- Pobrania E-booków
- Zapisy do newslettera
- Zapisy na webinar
- Aplikacje na stanowiska
- Pobrania aplikacji
- Zaangażowanie pod reklamą
- Wartościowy ruch na WWW
Z jakich kanałów i narzędzi korzystamy?
- Google Search
- Facebook Ads
- LinkedIn Ads
- Programmatic
- Google Display Network
- Pinterest Ads
- Reddit Ads
Zapytaj o ofertę
Proces pracy z Owcą
Wyślij nam brief!
Zapraszamy na rozmowę zapoznawczą dotyczącą Twoich wyzwań i potrzeb na podstawie briefu.
Otrzymujesz dopasowaną do Ciebie ofertę ze wstępną analizą otoczenia konkurencyjnego, Twoich konsumentów oraz ze wstępnym planem działania, kosztorysem i harmonogramem.
Podpisujemy umową na okres próbny w trakcie którego sprawdzimy czy się lubimy i dobrze nam się pracuje 😊
Przeprowadzamy 1-2 dniowe warsztaty w czasie których pracujemy nad Twoją marką zgodnie z naszym autorskim know how.
W ciągu kilku najbliższych tygodni rozpoczynamy działania!
Case Studies
Zobacz wszystkie
Kampania rekrutacyjna dla Biedronka
Prowadzenie kampanii rekrutacyjnych na terenie całego kraju, z naciskiem na trudne lokalizacje, gdzie pozyskanie organiczne jest prawie niemożliwe.
Zobacz więcej
Kampania rekrutacyjna dla Leroy Merlin
Bieżące odpowiadanie na zapotrzebowanie rekrutacyjne związane z pracą w sklepach Leroy Merlin, z naciskiem na pozyskanie aplikacji w trudnych lokalizacjach.
Zobacz więcej
Kampania digital dla Lacoste w 4 krajach europejskich
Pozyskanie sprzedaży produktów Lacoste oraz Gant w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech poprzez kampanie w środowisku digital, z wykorzystaniem Meta oraz Google.
Zobacz więcej
Budowanie marki osobistej - Mateusz Grzesiak
Strategia i prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, które zwiększyły konwersję i przyczyniły się do wzrostu sprzedaży online.
Zobacz więcej